Post by nusckurztempterssump on Mar 7, 2022 8:24:05 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ LAYTON’S MYSTERY JOURNEY – Starter Kit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ LAYTON’S MYSTERY JOURNEY – Starter Kit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekodeforøgelse-tokens ▞▞▞
▞▞▞ LAYTON’S MYSTERY JOURNEY – Starter Kit 2022 version ▞▞▞
Fantastisk franchise, men nu på mobil.
Efter 3 års downloading vil spillet ikke engang starte ... uden tvivl
Jeg plejede at elske disse spil på min ds, men fra prøven af dette er de alt for meget snak, ikke nok gåder og for £17,99 for hele spillet er en joke. Undgå!!!
hævder, at min telefon er ændret og ikke kan afspille
Søde og yndige enkle hjernevridere
Tommelfinger op, for jeg elsker det
Kunne ikke engang få adgang til spillet, fordi det fortalte mig "min telefon er rootet eller modificeret", selvom det er helt nyt
Du kan købe det i dele, ikke kun som et helt spil, og du kan spille det første tilfælde gratis for at se, om du kan lide det. Stærkt anbefale!
Personligt spillede jeg disse spil lige så meget for gåderne som for historien, så jeg har ikke noget imod dialogerne, det tegner bare et bedre billede. Det, jeg ikke kan lide, er den cliffhanger, jeg sidder tilbage med, Vi ledes at tro, at vi finder ud af, hvad der skete med professor fra starten, og selv efter at have spillet så stort et spil, står du tilbage med ingenting i sidste ende. Ingen fremskridt med kærlighed vinkel af alvor eller mystik af professor! Jeg troede på, at de i det mindste ville løse hundens mysterium, men de lavede en humor ud af det😨
Det er godt
LAYTON’S MYSTERY JOURNEY – Starter Kit Seiklusmängud thjy
jeg elsker
God oplevelse med problemløsning
Non stop dialog... næsten ingen gameplay. Latterligt spil, afinstalleret.
Det var en meget sjov oplevelse! Men jeg ville ønske, jeg kunne spille sag nummer 2
Blev ærlig talt træt af al dialogen. Jeg vil bare gerne spille spillet og kunne ikke engang komme til hoveddelen, også overalt. Hvordan nogen nogensinde spiller dette ved jeg ikke.
Virker ikke engang
Idle High School Tycoon Simulator dru
Dette er en stor prof. Latyton spil!
Godt arbejde gutter spillet er fantastisk.
Intet som Ds-spillet. Fremskridt ikke gemt, bliver ved med at skulle afspille igen, var virkelig skuffet & afinstalleret
Så det er hellere værd at det bare tog en time at downloade. Og 18% batteri.. Jeg vil spille det og se, hvordan det går
Thx, fantastisk spil
Virker ikke
Hvis du kan lide at læse, skal du kaste masser af talebobler, så er dette spillet for dig! Jeg blev træt af det efter et par minutter.
Smuk grafik. Udfordrende/kreative gåder. Selv de dialoger, som folk klager over, er faktisk sjove. Det er sjovt at spille!
Ok, folk falder til ro, det er en visuel roman, hvilket betyder, at den vil have masser af tekst. På den måde er jeg måske en smule forudindtaget, men hellige ryger dette spil er fantastisk, ja dette er kun en demo, men jeg anbefaler stærkt den fulde version, karaktererne er seje, dialogen er sjov og mysterierne er sjove at løse. Disse spil er ikke for alle, men hvis du er fan af ace advokat eller danganronpa, anbefaler jeg stærkt
Så meget meningsløst snak, som du ikke kan springe over, ude af stand til at gemme fremskridtene præcis, når du vil, og ikke nok gåder. Det ville have været fantastisk, hvis de fokuserede mere på gåderne og eventyret. Navigationen er også tidskrævende.
godt
Gåderne er interessante, karaktererne søde, brugerfladen godt lavet. Alligevel spiller du ikke meget, da der er mange ikke-interaktive dialoger og mellemsekvenser.
bare okay
Så meget at læse med ikke mange gåder. Alt for dyrt!!!
Spillet er sandsynligvis meget godt, men jeg har aldrig prøvet, da jeg ikke var i stand til at indsætte adgangskoden fra min adgangskode-app for at forbinde min enhed. Ja, jeg kunne have set det et andet sted og manuelt træt det ind, men det er ikke rigtig nyttigt!! Afinstalleret.
Humoren oversættes ikke så godt, og ordspillene er ret skinkede. Den skæve historie er i det mindste mere troværdig i betragtning af denne series lette hjertelighed, og jeg er super glad for, at Alfendi ikke blev trukket ud igen.Krydser fingre for et Mystery Room 2 engang i fremtiden.
tager evigheder at få spillet i gang, masser af kedelige stykker imellem puslespillene, selve gåderne er dårligt skrevet og forklaret. virkelig skuffende.
Fantastisk spil
LAYTON’S MYSTERY JOURNEY – Starter Kit Pakikipagsapalaran jxi
Store
Ville virkelig gerne spille dette spil, men det lykkes ikke at installere efter download.
Vil ikke engang virke
Jeg downloader kun dette på grund af tidligere professor Layton-spil, men det er bare for meget tekst at læse, det er meget kedeligt
Det er et godt spil, men du får kun én sag gratis, og så forventes du at betale over £5. 49 for hver af sagerne bagefter, hvilket er ret dyrt!
Dette spil SUGER. Jeg elsker professor Layton og fuldførte alle DS-spillene, men det er bare for meget snak og næsten ingen gåder, plus gåderne er alle bare kedelige matematiske spørgsmål. Ville ikke betale for hele spillet.
Jesus græd. Hånden gør ondt af bare at forsøge at klikke videre til et hvilket som helst egentligt spil. Gav op
Alt for mange dialoger, det går dig bare på nerverne
det er for børn, det er ret barnligt og historien er for endeløs...jeg blev syg og slettede den samme nat...ikke helt sikker på, hvordan det her er sjovt for nogen
LAYTON’S MYSTERY JOURNEY – Starter Kit Pustolovske igre nzy